Garantie
Kitchenonline.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Je krijgt 2 jaar fabrieksgarantie en service op de meeste producten (kan per product verschillen) die je bij Kitchenonline.nl koopt.
Let op: bij bedrijfsmatig gebruik geldt een garantie van 1 jaar.
Een door Kitchenonline.nl, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de wettelijke rechten van jou als klant. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten.
Een garantie/serviceverzoek kun je indienen bij Kitchenonline.nl, of rechtstreeks bij de fabrikant. Je kunt er dus voor kiezen om het defect van de product bij ons te melden waarna wij de storing aan de desbetreffende fabrikant/importeur doorgeven. Maar je kunt ook het defect rechtstreeks bij de fabrikant melden.
Op al onze producten wordt door de fabrikant garantie verleend, deze is minimaal 2 jaar bij particulier gebruik (met uitzondering van kranen).
De service wordt tevens door fabrikant verzorgd. Als je direct een afspraak voor een servicebezoek wilt maken kun je contact opnemen voor een afspraak met de fabrikant van jouw merk.
Service
Wil je een servicemelding bij ons doen?
Dit kun je doen via de orderstatus. Je kunt hier een serviceaanvraag doen bij de fabrikant, een retour aanmelden, een product omruilen of een storing of klacht melden.
U doet deze aanvragen d.m.v. een formulier die u indient. Indien het om een serviceaanvraag gaat wordt deze direct naar de fabrikant gestuurd. Indien het om een storing, klacht, retour of omruiling gaat dan reageren wij zelf binnen 3 werkdagen. Indien het om een klacht gaat kunt u aangeven of het om een klacht over de organisatie gaat of over het product (zie ook het kopje hieronder 'klacht').
Klacht
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie via email. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Contactgegevens:
Naam: KitchenOnline.nl B.V.
De Veken 330
1716 KJ Opmeer
Vestigingsadres:
Thomas Edisonweg 4
5151 DJ Drunen
Telefoonnummer: 0416 – 534750
Bereikbaarheid van onze serviceafdeling:
Van maandag t/m vrijdag vanaf 08.30 - 17.30 uur
E-mailadres: info@kitchenonline.nl
KvK-nummer: 30178744
Btw-nummer: 8110.80.638.B01
Gratis bezorging in NL vanaf €100 euro
14 dagen bedenktijd
Veilig betalen