Bezorgkosten

De bezorgkosten zijn op werkdagen en op zaterdag GRATIS bij een bestelling vanaf 100,- tenzij anders vermeld. Dit geldt voor elk afleveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Voor bezorging in België rekenen wij 20,- extra bezorgkosten.


24-uurs service

Bij levering in België is 24-uurs service helaas niet mogelijk. Neem contact op met een van onze medewerkers om de mogelijkheden voor levering in België te bespreken.


Bezorgen normaal

Bezorgen kan in Nederland (de Waddeneilanden in overleg) en België. De goederen worden binnen bezorgd door onze eigen bezorgdienst mits het in de doos door de deur kan en de ruimte vrij toegankelijk is (znder trappen). Je dient zelf zorg te dragen voor de bescherming van vloeren en wanden in de woning. De afleveringsplaats en datum worden in overleg afgesproken, tenzij je zelf al een bezorgdag en tijdvak hebt aangegeven. Je ontvangt van ons een link om je bestelling te volgen. Een door jou uitgestelde levering is mogelijk tot maximaal 1 jaar na opdracht. Onze apparatuur is speciaal geproduceerd voor de Nederlandse markt.


Bezorgafspraak annuleren

Als een afspraak niet door kan gaan, moet je dit minimaal 48 uur van te voren aan ons melden. Komt onze chauffeur langs terwijl je niet thuis bent? Dan moet je een nieuwe afspraak maken. Hiervoor worden €40,- extra bezorgkosten in rekening gebracht.


Bezorgen op hoogte

Indien apparaten niet in de lift passen of indien er geen lift aanwezig is geldt er een toeslag op de bezorging.

 

De kosten voor het naar boven leveren zijn als volgt:

1 tot 2 apparaten € 19,95- (tot maximaal 4 verdiepingen hoog)

3 tot 5 apparaten € 39,90,- (tot maximaal 4 verdiepingen hoog)


Voor bezorgen op een verdieping dien je contact op te nemen met de klantenservice, zij zullen je een advies en kostenplaatje op maat geven.


Apparaten worden tot en met de 4e verdieping via de trap omhoog gebracht indien deze vrij begaanbaar is. Met uitzondering van fornuizen groter dan 70 cm, side by side koelkasten en Smeg koelkasten groter dan 96 cm (waaronder de FAB28, FAB30, FAB32 en FAB50). Deze apparaten kunnen met een verhuislift naar boven worden gebracht. Let op: bezorging op hoogte is niet beschikbaar op zaterdag en niet in België.


Er zijn een aantal voorwaarden aan de verhuislift verbonden:

De bestelling kan op de gewenste verdieping door een raam en/of openslaande deuren.

Deze doorgang is makkelijk te bereiken door onze lift. Denk hierbij aan een steiger, container of andere obstakels die de doorgang kunnen belemmeren.

De bezorgers hebben de ruimte om 1,5 meter afstand te houden.

De meerprijs van de inzet van deze lift is €129,- in Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Lift leveringen kunnen nooit op dezelfde dag of de volgende dag worden geleverd, deze worden in overleg met jou ingepland.

Indien liftlevering nodig is, of je twijfelt of het nodig is, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling op 0226-355340, deze kosten worden namelijk niet automatisch verrekend in het totaalbedrag dat je online afrekent.

 

De bestelling zal binnen 5 werkdagen worden afgeleverd vanaf het moment dat jouw bestelling compleet is gemeld. De inzet van deze externe liftwagen zal nauwkeurig worden afgestemd door onze planners met de bezorgservice. Deze extra bezorgservice geldt alleen voor leveringen op verdieping waar het niet mogelijk is om goederen via de trap of bestaande lift omhoog te brengen.


LET OP: Wanneer je niet overlegd met onze klantenservice en het blijkt dat er geen lift aanwezig is, wordt een apparaat dus echt alleen op de begane grond bezorgd!

 

Oude apparaat retour

Het oude apparaat kan worden meegenomen door de bezorger mits het voldoet aan de volgende eisen:

Het ophalen van het oude apparaat is van tevoren aangegeven

Het apparaat moet een gelijkwaardig apparaat zijn aan het nieuw te leveren apparaat *(Dus: een koelkast voor een koelkast)

Het oude apparaat moet uitgebouwd zijn en buiten de woning staan.

De slangen en snoeren dienen verwijderd te zijn (zelf afsnijden of knippen SVP)

Als het gaat om een vaatwasser of wasmachine, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd. Indien dit niet is gebeurd, mag de bezorger het apparaat niet meenemen.

 

Bezorgen kleine artikelen

Kleine artikelen (zoals bv. koolstoffilters, greeplijsten, onderbouw afzuigkappen, kranen, zeeppompjes, spoelbakken etc.) versturen wij standaard per post (PostNL). Je dient dan het openstaande bedrag van tevoren naar ons over te maken. Zodra het artikel verzonden is ontvang je per email een track and trace code en link waar je je bestelling kunt volgen. Indien je niet thuis bent zal PostNL zijn standaard niet thuis procedures hanteren.


Verpakkingsmateriaal

Het verpakkingsmateriaal wordt bij een standaard bezorging niet retour genomen.


BETALEN

Betalen kan op verschillende manieren: online betalen via iDeal, betalen door middel van Riverty en in België betalen via Bancontact / Mister cash. Indien je het bedrag zelf overmaakt en de betaling niet bij ons zichtbaar is op het moment van levering, kan er helaas niet geleverd worden.


Pinnen bij aflevering

Dit is bij ons helaas niet mogelijk.


Factuur

Bij levering krijg je de factuur.


AFHALEN

Uiteraard kun je jouw apparatuur ook bij ons magazijn afhalen. Je kunt hier pinnen, contant betalen is niet mogelijk.


LET OP: Afhalen kan pas 4 uur na het plaatsen van de bestelling. 


Magazijn Opmeer

De Veken 330

1716 KJ Opmeer

We staan voor je klaar

Vind snel en makkelijk je antwoord op klantenservice.

Bel +31 (0)416 53 47 50

Gratis bezorging in NL vanaf €100 euro

14 dagen bedenktijd

Veilig betalen

© 2024 KitchenOnline B.V.