FAQ



Betalen

Mijn betaling lukt niet, wat kan ik doen?
Wanneer u problemen hebt met het betalen van uw bestelling kunt u ons het beste bellen of per e-mail contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder!
Hoe weet ik dat ik veilig betaal?
Wanneer u bij ons iets bestelt en u wilt dit in de winkelwagen afrekenen dan gebeurt dit op een veilige manier via een beveiligde verbinding. U bent hierdoor verzekerd van een veilige afwikkeling zonder vervelende verrassingen achteraf.
Hoe werkt Riverty (achteraf betalen)?

Achteraf betalen voor Nederlandse Consumenten
Riverty – Achteraf betalen (Uitsluitend voor Nederland)

Riverty voert voor KitchenOnline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Riverty. Met de Riverty App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Riverty kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty.

Eenmalige Machtiging voor Nederlandse Consumenten
Riverty – Achteraf betalen (Nederland, via eenmalige machtiging)

Riverty voert voor KitchenOnline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je deze betaling via de Riverty App of in de online omgeving MijnRiverty kunt inzien. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty.

Kan ik achteraf betalen?
Wij bieden Riverty (Afterpay) aan als optie om achteraf te betalen: Riverty : deze optie is beschikbaar voor de kleinere producten die met pakketpost worden verstuurd.
Hoe kan ik betalen?

U kunt in de winkelwagen via onderstaande manieren betalen.

1 - via Ideal

2 - via Bancontact/Mr Cash

3 - Achteraf betalen via Riverty (zie kopje 'Hoe werkt Riverty (achteraf betalen)?')

Bestellen

Kan ik op een andere manier dan via internet bestellen?
U kunt via e-mail en telefoon bij ons bestellen. Zodra wij een bestelling van u hebben ontvangen krijgt u een orderbevestiging (schriftelijk of per e-mail) thuis gestuurd, deze is ter informatie en u hoeft deze niet te retourneren voorzien van handtekening. Van belang is de orderbevestiging goed te controleren. Telefoon: 0416-537750
Zijn de aangeboden producten ook geschikt voor gebruik in Belgie?
De producten die op KitchenOnline worden verkocht zijn gemaakt voor de Nederlandse markt, mits expliciet anders aangegeven. Is het apparaat dat u wenst te kopen voor België bestemd, neem dan contact op met onze specialisten. Uitzonderingen zijn alle producten gas gerelateerd. Deze zijn alleen in Nederland te gebruiken.
Ik heb het product ergens anders goedkoper gezien, kunnen jullie iets met de prijs doen?
Is het product ergens anders goedkoper? Neem telefonisch contact met ons op! Wij zullen kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Kan ik producten ergens komen bekijken?
Wij hebben binnenkort een winkel in Drunen waar u een aantal van de door ons aangeboden apparaten kan bekijken. U kunt bij ons telefonisch navraag doen of dit artikel ook daadwerkelijk daar aanwezig is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling altijd kosteloos annuleren. U kunt indien het apparaat al geleverd is binnen 14 dagen na levering het apparaat gratis aan ons retourneren. Zorg er echter voor dat u het product niet gebruikt of gemonteerd heeft en dat de verpakking zo heel mogelijk is. Indien het product of de verpakking beschadigd is, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.
Hoe moet ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt de bestelling indien gewenst via e-mail of telefonisch wijzigen. Wanneer u dit via e-mail doet vermeld dan het ordernummer of bestelnummer.
Kan ik contact met jullie opnemen voor advies?
Wanneer u twijfelt of een nieuw apparaat in de huidige nisruimte past en u wilt een advies op maat van ons ontvangen, dan kunt u ons geheel vrijblijvend bellen op 0416-534750. Wij helpen u graag verder.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, u kunt bij ons ook de bestelling telefonisch plaatsen via het nummer: 0416-534750
De prijzen zijn erg laag, krijg ik B-keuze producten?
Alle apparatuur die bij ons is besteld wordt nieuw aan u geleverd. U krijgt altijd de nieuwste modellen. Wij leveren alleen B-keuze producten wanneer dit in de advertentie aangegeven is.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
De prijzen zoals vermeld op onze site zijn inclusief de BTW.
Hoe kan ik een (kortings)code inleveren?
Een geldige kortingscode kan je inleveren in de winkelmand. Let op: de kortingscode dient wel geldig te zijn.
Hoe kan ik een online bestelling plaatsen?

U kunt een bestelling plaatsen door één of meerdere artikelen in de winkelmand te plaatsen en vervolgens te klikken op de knop 'bestellen'. De volgende stappen zijn:

- Uw gegevens
- Kiezen betaalmethode
- Afronden bestelling
- Betaling in beveiligde betaalomgeving.

Bezorgen en afhalen

Kan ik het product direct mee nemen uit de showroom?
Wij hebben nog geen winkel. Wanneer u een bestelling plaatst via de website en deze bestelling is vooraf betaald, dan kunt u deze ophalen in ons magazijn . Wij zullen uw product(en) bestellen en nadat deze is binnengekomen in ons magazijn laten bezorgen. Hier gaan doorgaans een aantal dagen overheen.
Kunnen jullie mijn oude product demonteren?

Ja, dat kan!

Klik op onderstaande link om alle voorwaarden van demontage te bekijken. www.kitchenonline.nl/service/montage

Leveren jullie ook op de waddeneilanden?

Woont u op de Waddeneilanden? Omdat alle leveringen naar deze eilanden met onze lokale transporteur uitgevoerd worden brengen wij hier extra kosten voor in rekening. Voor een indicatie van deze extra kosten kunt u contact met ons opnemen via +31 (0)416 53 47 50.

Bijvoorbeeld de leveringen naar Texel worden verzorgd door de Firma Texel-Noordkop Logistics BV en zij vervoeren iedere dag voor een bedrag van 29.65 incl btw.

Onze transporteur levert bij hen aan en 1 dag later vervoert fa Texel-Noordkop het apparaat naar u.

Wordt mijn product gemonteerd?

U kunt zelf kiezen of u uw apparaat door ons wil laten monteren. Wij doen geen aanpassingen aan de keukenkasten, het werkblad of leidingwerk. Wilt u de apparaten laten aansluiten of monteren dan kunt u dit aangeven in de winkelwagen of telefonisch doorgeven.

Klik op onderstaande link om alle voorwaarden te bekijken die hiervoor gelden.
www.kitchenonline.nl/service/montage

Worden producten ook op een etage bezorgd?

Apparaten worden via de trap omhoog gebracht indien deze vrij begaanbaar is.

Dit kost bij 1 tot 2 artikelen € 15,- en bij 3 tot 5 artikelen € 30,-  per stop (tot maximaal 4 hoog).

Met uitzondering van fornuizen groter dan 70 cm, side by side koelkasten, downdraftafzuigers en Smeg koelkasten groter dan 96 cm (waaronder de FAB28, FAB30 en FAB32). Deze artikelen kunnen wel met een verhuislift naar boven worden gebracht.

Let op: bezorging op hoogte is niet beschikbaar in België.

Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

  • De bestelling kan op de gewenste verdieping door een raam en/of openslaande deuren.
  • Deze doorgang is makkelijk te bereiken door onze lift. Denk hierbij aan een steiger, container of andere obstakels die de doorgang kunnen belemmeren
  • De bezorgers kunnen 1,5 meter afstand houden.
  • De meerprijs van de inzet van deze lift is € 129.- in Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden
  • Liftleveringen zijn niet mogelijk bij 'Vandaag besteld, volgende werkdag in huis'. Deze worden in overleg ingepland.

De bestelling zal binnen 5 werkdagen worden afgeleverd vanaf het moment dat uw bestelling compleet is gemeld. De inzet van deze externe liftwagen zal nauwkeurig worden afgestemd door onze planners met de bezorgservice. Deze extra bezorgservice geldt alleen voor leveringen op verdieping waar het niet mogelijk is om goederen via de trap of bestaande lift omhoog te brengen.

Deze extra kosten kunt u bij aflevering aan onze bezorgdienst voldoen.

Moet ik betalen voor de verzending van mijn product?

Wij leveren uw order gratis in Nederland. Behalve:
- leveringen in België (+15,-)
- PIN-betalingen bij de chauffeur (+4,95)
- postverzendingen (+10,-).

Woont u op de Waddeneilanden? Omdat alle leveringen naar deze eilanden met onze lokale transporteur uitgevoerd worden brengen wij hier extra kosten voor in rekening. Voor een indicatie van deze extra kosten kunt u contact met ons opnemen via +31 (0)416 53 47 50.

Bijvoorbeeld de leveringen naar Texel worden verzorgd door de Firma Texel-Noordkop Logistics BV en zij vervoeren iedere dag voor een bedrag van 29.65 incl btw.

Onze transporteur levert bij hen aan en 1 dag later vervoert fa Texel-Noordkop het apparaat naar u.

Kan ik de status van mijn verzending volgen?
U ontvangt van ons na uw bestelling een e-mail met een bevestiging van de aankoop. Nadat wij uw bestelling hebben ingevoerd ontvangt u een definitieve afleverbevestiging. Twee dagen voor levering ontvang u van ons een e-mail waarin het dagdeel vermeld staat dat wij bij u langs zullen komen. Op de dag van levering bellen wij een half uur van te voren op. Mocht de door ons geplande dag u niet passen dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen om samen een andere dag in te plannen.
Kunnen jullie mijn oude product meenemen?

U kunt uw oude apparaat gratis door ons laten meenemen als u dit bij het bestellen aangeeft in het opmerkingen veld.

- Het apparaat moet een gelijkwaardig apparaat zijn aan het nieuw te leveren apparaat.

- Tevens dient u ervoor te zorgen dat het apparaat losgekoppeld (gedemonteerd en los staand), schoon klaar staat om mee te nemen en zich bevindt achter de eerste drempel van uw woning of flatgebouw.

- Als het gaat om een wasmachine of vaatwasser, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd.

Dit is echter alleen mogelijk als uw order met onze eigen transporteur geleverd wordt. Wordt uw order met PostNL verzonden dan is dit helaas niet mogelijk.

Leveren jullie ook in Belgie?
Ja, wij leveren ook in België (hier worden 20,- bezorgkosten voor gerekend). Bij levering in België is 24-uurs service helaas niet mogelijk. Neem contact op met een van onze medewerkers om de mogelijkheden voor levering in België te bespreken (0416-534750)
Hoe laat worden de goederen afgeleverd?

De dag voor levering ontvangt u van onze transporteur een email waarin het dagdeel van de levering wordt aangegeven. Indien het een levering is die de volgende dag geleverd wordt dan ontvangt u op de dag van levering een mail rond tussen 9 en 10 uur.

Indien de levering via Post.nl wordt verzonden dan ontvangt u zodra het artikel verzonden is per email een track and trace code en link waar je je bestelling kunt volgen. Indien je niet thuis bent zal PostNL zijn standaard niet thuis procedures hanteren.

Wat is de levertijd?

Wij leveren 6 dagen in de week dus ook op Zaterdag!!

Bij alle apparaten waarbij staat 'voor 23.59 uur besteld is volgende werkdag in huis' zijn bij ons magazijn voorradig en kunnen de volgende werkdag (of zaterdag) bij u geleverd worden. U dient hiervoor bij het bestellen in de winkelwagen wel de optie 'leveren volgende dag' aanvinken. Bij alle apparaten waarbij staat 'leverbaar binnen 3 dagen' zijn voorradig  bij onze leverancier en kunnen daarom binnen 3 dagen geleverd worden. Bij alle andere apparaten staat anders een andere levertijd aangegeven.

Twijfelt u of staat het apparaat wat u zoekt er niet bij, neem dan contact met ons op.

24-uurs service:
Bij levering in België is 24-uurs service helaas niet mogelijk. Neem contact op met een van onze medewerkers om de mogelijkheden voor levering in België te bespreken

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is mogelijk om apparatuur bij ons af te halen. U dient dan eerst een bestelling te plaatsen (dit geldt ook voor apparaten welke wij op voorraad hebben). Zodra het artikel bij ons in het magazijn is afgeleverd ontvangt u een melding en kunt u de bestelling afhalen. Dit is mogelijk van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 16:00 uur.
LET OP: Afhalen kan pas 4 uur na het plaatsen van de bestelling.

Afhaaladres:

Keukenmagazijn BV
De Veken 330
1716KJ Opmeer

Kan ik de bezorg afspraak nog annuleren?
Als een afspraak niet door kan gaan, moet je dit minimaal 48 uur van te voren aan ons melden. Als je klachten hebt zoals hoesten en/of verkoudheid vragen wij je de afspraak te verzetten. Komt onze chauffeur langs terwijl je niet thuis bent? Dan moet je een nieuwe afspraak maken. Hiervoor worden €40,- extra bezorgkosten in rekening gebracht.

Service en garantie

Wat moet ik doen wanneer mijn product defect raakt buiten de fabrieksgarantie?
In dit geval kunt u rechtstreeks met de fabrikant contact opnemen voor het maken van een afspraak. U kunt dit in veel gevallen ook online doen. Via de onderstaande links kunt u alle contactgegevens van alle leveranciers / merken vinden.
Wat moet ik doen wanneer mijn product defect raakt binnen de fabrieksgarantie?

In dit geval kunt u onderstaand formulier invullen. U kunt ook contact opnemen met de desbetreffende fabrikant voor het maken van een serviceafspraak. In de meeste gevallen komt de leverancier kosteloos bij u thuis om het probleem op te lossen.

1. Vul het serviceformulier in via de orderstatus of stuur een mail naar service@kitchenonline.nl voor de vervolgstappen.

Hoelang is de fabrieksgarantie?
Je hebt altijd twee jaar fabrieksgarantie op ieder product. Bij sommige producten kan dit oplopen tot acht jaar. Dit is per product verschillend en wordt door de leverancier aangegeven. Hieronder kan je per merk / leverancier zien wat de garantie is. Wil je in aanmerking komen voor mogelijke aanvullende garantie, dan dien je het product na aanschaf altijd registreren bij de desbetreffende leverancier. Dit kan meestal op de website van de leverancier. De fabrieksgarantie en eventuele extra garanties van de desbetreffende leverancier doen niets af aan de wettelijke garantie.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Mocht je onverhoopt een klacht hebben over een artikel of de dienstverlening van KitchenOnline.nl dan horen wij dit graag. Zo kunnen we uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. U kunt ons bellen of een mail sturen naar info@KitchenOnline.nl. Vermeld in deze mail altijd je contactgegevens en uw ordernummer. Zo kunnen we u snel helpen. Binnen 5 werkdagen mag u een inhoudelijke reactie verwachten op uw klacht. Voor aankopen via de webshop vind je meer informatie over de klachten en geschillen regeling van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Waar kan ik online een service aanvraag doen?

Je kan een service aanvraag doen via het serviceformulier in de orderstatus.
U dient uw product altijd te registreren voor garantie bij de betreffende leverancier.

Wat moet ik doen als mijn product defect is bij ontvangst?
Wanneer je bestelling geleverd is en het blijkt na het uitpakken beschadigd of defect te zijn dan kan je het volgende doen. Pak het apparaat zo goed als mogelijk weer in in de originele verpakking en vul het serviceformulier in via de orderstatus. Wij zullen dan je bestelling opnieuw bestellen en productwissel verder voor je in gang zetten. We houden je op de hoogte wanneer het product binnen is en maken een afspraak met je wanneer we het product komen ruilen.
Welke garanties heb ik op mijn aankoop
Op elke consumentenaankoop zijn de wettelijke garantiebepalingen van toepassing. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geldt voor sommige aankopen een fabrieksgarantie, welke door de fabrikant als extra wordt aangeboden. Deze (extra) fabrieksgaranties doen geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Retourneren

Wanneer krijg ik het bedrag van mijn retour terug betaald?
Indien u een bedrag betaald hebt, zullen we dit bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na de retourmelding terugbetalen.
Wat zijn de kosten van een retour en kan ik mijn product ook laten ophalen?

Wanneer u een product retour wil zenden naar KitchenOnline.nl kunt u twee verschillende manieren volgen. U kunt de goederen versturen via PostNL of u kunt kiezen dat wij de goederen komen ophalen. De kosten worden in beide gevallen in rekening gebracht voor de klant, mits er een foutieve levering vanuit KitchenOnline.nl is uitgevoerd. De kosten van PostNL variëren per product. De kosten voor het ophalen bedragen € 50,00, bij omruiling worden er geen extra kosten in rekening gebracht.Het herroepingsrecht is uitgezonderd voor producten die naar instructies van u als consument op maat zijn gemaakt. In deze gevallen wordt het aankoopbedrag niet terug gecrediteerd. Wanneer het product meer is gebruikt dan noodzakelijk voor de beoordeling of u het product wenst te behouden, kunnen wij een eventuele waardevermindering bij u in rekening brengen. U bent verantwoordelijk voor de waardevermindering die is ontstaan door meer te doen met het product dan nodig om de aard en kenmerken ervan vast te stellen.

U kunt de onderstaande stappen volgen voor een goede afhandeling van uw retour:


Wanneer u de keuze voor PostNL maakt:

1. Stuur een mail naar service@kitchenonline.nl , voor de vervolgstappen.

2. Vul het verkregen retourformulier correct in.

3. Mail het ingevulde retourformulier terug naar service@kitchenonline.nl.

4. Wacht op de reactie van KitchenOnline.nl met het retouradres.

5. Verstuur het pakket via PostNL en mail de track & trace code door naar service@kitchenonline.nl.


Wanneer u de keuze ophalen door KitchenOnline.nl maakt:

1. Stuur een mail naar service@kitchenonline.nl, voor de vervolgstappen.

2. Vul het verkregen retourformulier correct in.

3. Mail het ingevulde retourformulier terug naar service@kitchenonline.nl.

4. Wacht op de reactie van KitchenOnline.nl, deze maken een afspraak voor het ophalen.

Hoe moet ik mijn product retour zenden?

Wanneer u een product retour wil zenden naar KitchenOnline.nl kunt u twee verschillende manieren volgen. U kunt de goederen versturen via PostNL of u kunt kiezen dat wij de goederen komen ophalen. De kosten worden in beide gevallen in rekening gebracht aan de afzender, tenzij er een foutieve levering vanuit KitchenOnline.nl is uitgevoerd. De kosten van PostNL variëren per product. De kosten voor het ophalen bedragen €50,00, bij omruiling worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Het herroepingsrecht is uitgezonderd voor producten die naar instructies van u als consument op maat zijn gemaakt. In deze gevallen wordt het aankoopbedrag niet terug gecrediteerd. Wanneer het product meer is gebruikt dan noodzakelijk voor de beoordeling of u het product wenst te behouden, kunnen wij een eventuele waardevermindering bij u in rekening brengen.

Als u wilt herroepen dient u dit duidelijke aan ons kenbaar te maken, bijvoorbeeld per e-mail,post of via het retourformulier. U kunt de onderstaande stappen volgen voor een goede afhandeling van uw retour:


Wanneer u de keuze voor PostNL maakt:

1. Vul het serviceformulier in via de orderstatus of stuur een mail naar service@kitchenonline.nl voor de vervolgstappen.

2. Vul het verkregen retourformulier correct in.

3. Mail het ingevulde retourformulier terug naar service@kitchenonline.nl.

4. Wacht op de reactie van KitchenOnline.nl met het retouradres.

5. Verstuur het pakket via PostNL en mail de track & trace code door naar service@kitchenonline.nl.


Wanneer u de keuze ophalen door KitchenOnline.nl maakt:

1. Vul het serviceformulier in via de orderstatus of stuur een mail naar service@kitchenonline.nl, voor de vervolgstappen.

2. Vul het verkregen retourformulier correct in.

3. Mail het ingevulde retourformulier terug naar service@kitchenonline.nl.

4. Wacht op de reactie van KitchenOnline.nl, deze maken een afspraak voor het ophalen.

 

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Voor montagediensten die binnen de bedenktijd van 14 dagen volledig zijn uitgevoerd geldt dat dit is geschied met uitdrukkelijke instemming van de consument. De consument heeft immers na het bestelproces telefonsich uitdrukkelijk voor een specifieke leverweek en een montage datum gekozen, welke gelegen is binnen de bedenktijd van 14 dagen. Aldus heeft de consument geen recht heeft op terugbetaling van de gemaakte montagekosten.

U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Maatwerk is uitgezonderd van het herroepingsrecht, en kunt u daarom niet retourneren. Het gaat om producten die uw instructies worden gemaakt, en niet pre-gefabriceerd zijn.

Bovenstaande procedure heeft onze voorkeur*, u kunt uw product ook sturen naar:
KitchenOnline.nl
De Veken 330
1716 KJ Opmeer

De retour zending moet minimaal worden voorzien van klantnaam en adres.
Zonder deze informatie kan de retourzending niet worden behandeld.
Daarnaast verzoeken wij u ook het ordernummer te vermelden voor een snellere afhandeling.


*Indien u bovenstaande stappen volgt verloopt het retourproces zo soepel mogelijk.

Kan ik mijn product ruilen voor een ander?
Ja, dat kan zeker. Mocht het geleverde product defect bij levering zijn neem dan contact met ons op zodat we een nieuw exemplaar kunnen bestellen en vervolgens een omruilafspraak te maken. Uiteraard is deze service gratis. Wilt u een product ruilen omdat het omdat je graag een andere variant wil dan kan dat ook. Het product mag dan niet gebruikt of ingebouwd zijn. Geef dan het apparaat door waarvoor u het wil ruilen, zodat we deze kunnen bestellen. Wanneer deze binnen is nemen we contact met u op voor een omruilafspraak. Het omruilen kan binnen 14 dagen na ontvangst. Mogelijke prijsverschillen worden verrekend bij de omruil aanvraag.
Wat zijn de voorwaarden voor het retour zenden van een product?

Na ontvangst heeft u 14 dagen bedenktijd. Nadat u ons op de hoogte heeft gesteld dat u uw bestelling wilt retourneren, heeft u nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Let daarbij op het volgende (indien u teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst)::
- Het product mag niet beschadigd zijn
- Het product moet in originele staat zijn en compleet;
- Het product mag niet ingebouwd zijn geweest en dient schoon te zijn
- De originele handleidingen en meegeleverde accessoires moeten erbij zitten
- Het meegeleverde montage materiaal dient indien redelijkerwijs mogelijk origineel verpakt te zijn
- Het product moet indien redelijkerwijs mogelijk nog in de originele onbeschadigde verpakking zitten.

 

Indien u het product heeft gebruikt of indien sprake is van waardevermindering, bent u hiervoor aansprakelijk. Maatwerk is uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Het formulier voor retourneren is hier te downloaden.

Wanneer u een product retour wil zenden naar KitchenOnline.nl kunt u twee verschillende manieren volgen. U kunt de goederen versturen via PostNL of u kunt kiezen dat wij de goederen komen ophalen. De kosten worden in beide gevallen in rekening gebracht voor de afzender, mits er een foutieve levering vanuit KitchenOnline.nl is uitgevoerd. De kosten van PostNL variëren per product. De kosten voor het ophalen bedragen € 50,00, bij omruiling worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De goederen die worden geretourneerd moeten aan de bovenstaande voorwaarden voldoen. Mocht dit niet het geval zijn dan wordt niet het volledige aankoopbedrag terug gecrediteerd.

U kunt de onderstaande stappen volgen voor een goede afhandeling van uw retour:


Wanneer u de keuze voor PostNL maakt:

1. Stuur een mail naar service@kitchenonline.nl , voor de vervolgstappen.

2. Vul het verkregen retourformulier correct in.

3. Mail het ingevulde retourformulier terug naar service@kitchenonline.nl

4. Wacht op de reactie van KitchenOnline.nl met het retouradres.

5. Verstuur het pakket via PostNL en mail de track & trace code door naar service@kitchenonline.nl


Wanneer u de keuze ophalen door KitchenOnline.nl maakt:

1. Stuur een mail naar service@kitchenonline.nl, voor de vervolgstappen.

2. Vul het verkregen retourformulier correct in.

3. Mail het ingevulde retourformulier terug naar service@kitchenonline.nl

4. Wacht op de reactie van KitchenOnline.nl, deze maken een afspraak voor het ophalen.

Hoe lang is de bedenktijd na ontvangst van mijn product?

U heeft na aflevering 14 dagen bedenktijd. U mag in deze periode het apparaat uitpakken, maar niet gebruiken of inbouwen. Doet u dit toch, dan kunnen wij een eventuele waardevermindering bij u in rekening brengen. Zie ook onze algemene voorwaarden: www.kitchenonline.nl/service/leveringsvoorwaarden

We staan voor je klaar

Vind snel en makkelijk je antwoord op klantenservice.

Bel +31 (0)416 53 47 50

Gratis bezorging in NL vanaf €100 euro

14 dagen bedenktijd

Veilig betalen

© 2024 KitchenOnline B.V.