Wij hebben nog geen winkel. Wanneer u een bestelling plaatst via de website en deze bestelling is vooraf betaald, dan kunt u deze ophalen in ons magazijn . Wij zullen uw product(en) bestellen en nadat deze is binnengekomen in ons magazijn laten bezorgen. Hier gaan doorgaans een aantal dagen overheen.
-
Kan ik het product direct mee nemen uit de showroom?
-
Kunnen jullie mijn oude product demonteren?
Ja, dat kan!
Klik op onderstaande link om alle voorwaarden van demontage te bekijken.
www.kitchenonline.nl/montage -
Leveren jullie ook op de waddeneilanden?
Woont u op de Waddeneilanden? Omdat alle leveringen naar deze eilanden met onze lokale transporteur uitgevoerd worden brengen wij hier extra kosten voor in rekening. Voor een indicatie van deze extra kosten kunt u contact met ons opnemen via +31 (0)416 53 47 50.
Bijvoorbeeld de leveringen naar Texel worden verzorgd door de Firma Texel-Noordkop Logistics BV en zij vervoeren iedere dag voor een bedrag van 29.65 incl btw.
Onze transporteur levert bij hen aan en 1 dag later vervoert fa Texel-Noordkop het apparaat naar u.
-
Wordt mijn product gemonteerd?
U kunt zelf kiezen of u uw apparaat door ons wil laten monteren. Wij doen geen aanpassingen aan de keukenkasten, het werkblad of leidingwerk. Wilt u de apparaten laten aansluiten of monteren dan kunt u dit aangeven in de winkelwagen of telefonisch doorgeven.
Klik op onderstaande link om alle voorwaarden te bekijken die hiervoor gelden. www.kitchenonline.nl/montage -
Worden producten ook op een etage bezorgd?
Apparaten worden via de trap omhoog gebracht indien deze vrij begaanbaar is.
Dit kost bij 1 tot 2 artikelen € 15,- en bij 3 tot 5 artikelen € 30,- per stop (tot maximaal 4 hoog).
Met uitzondering van fornuizen groter dan 70 cm, side by side koelkasten, downdraftafzuigers en Smeg koelkasten groter dan 96 cm (waaronder de FAB28, FAB30 en FAB32). Deze artikelen kunnen wel met een verhuislift naar boven worden gebracht.
Let op: bezorging op hoogte is niet beschikbaar in België.
Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden:
- De bestelling kan op de gewenste verdieping door een raam en/of openslaande deuren.
- Deze doorgang is makkelijk te bereiken door onze lift. Denk hierbij aan een steiger, container of andere obstakels die de doorgang kunnen belemmeren
- De bezorgers kunnen 1,5 meter afstand houden.
- De meerprijs van de inzet van deze lift is € 129.- in Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden
- Liftleveringen zijn niet mogelijk bij 'Vandaag besteld, volgende werkdag in huis'. Deze worden in overleg ingepland.
De bestelling zal binnen 5 werkdagen worden afgeleverd vanaf het moment dat uw bestelling compleet is gemeld. De inzet van deze externe liftwagen zal nauwkeurig worden afgestemd door onze planners met de bezorgservice. Deze extra bezorgservice geldt alleen voor leveringen op verdieping waar het niet mogelijk is om goederen via de trap of bestaande lift omhoog te brengen.
Deze extra kosten kunt u bij aflevering aan onze bezorgdienst voldoen.
-
Moet ik betalen voor de verzending van mijn product?
Wij leveren uw order gratis in Nederland. Behalve:
- leveringen in België (+15,-)
- PIN-betalingen bij de chauffeur (+4,95)
- postverzendingen (+10,-).Woont u op de Waddeneilanden? Omdat alle leveringen naar deze eilanden met onze lokale transporteur uitgevoerd worden brengen wij hier extra kosten voor in rekening. Voor een indicatie van deze extra kosten kunt u contact met ons opnemen via +31 (0)416 53 47 50.
Bijvoorbeeld de leveringen naar Texel worden verzorgd door de Firma Texel-Noordkop Logistics BV en zij vervoeren iedere dag voor een bedrag van 29.65 incl btw.
Onze transporteur levert bij hen aan en 1 dag later vervoert fa Texel-Noordkop het apparaat naar u.
-
Kan ik de status van mijn verzending volgen?
U ontvangt van ons na uw bestelling een e-mail met een bevestiging van de aankoop. Nadat wij uw bestelling hebben ingevoerd ontvangt u een definitieve afleverbevestiging. Twee dagen voor levering ontvang u van ons een e-mail waarin het dagdeel vermeld staat dat wij bij u langs zullen komen. Op de dag van levering bellen wij een half uur van te voren op.
Mocht de door ons geplande dag u niet passen dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen om samen een andere dag in te plannen. -
Kunnen jullie mijn oude product meenemen?
U kunt uw oude apparaat gratis door ons laten meenemen als u dit bij het bestellen aangeeft in het opmerkingen veld.
- Het apparaat moet een gelijkwaardig apparaat zijn aan het nieuw te leveren apparaat.
- Tevens dient u ervoor te zorgen dat het apparaat losgekoppeld (gedemonteerd en los staand), schoon klaar staat om mee te nemen en zich bevindt achter de eerste drempel van uw woning of flatgebouw.
- Als het gaat om een wasmachine of vaatwasser, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd.
Dit is echter alleen mogelijk als uw order met onze eigen transporteur geleverd wordt. Wordt uw order met PostNL verzonden dan is dit helaas niet mogelijk.
-
Leveren jullie ook in Belgie?
Ja, wij leveren ook in België (hier worden 20,- bezorgkosten voor gerekend). Bij levering in België is 24-uurs service helaas niet mogelijk. Neem contact op met een van onze medewerkers om de mogelijkheden voor levering in België te bespreken (0416-534750)
-
Hoe laat worden de goederen afgeleverd?
De dag voor levering ontvangt u van onze transporteur een email waarin het dagdeel van de levering wordt aangegeven. Indien het een levering is die de volgende dag geleverd wordt dan ontvangt u op de dag van levering een mail rond tussen 9 en 10 uur.
Indien de levering via Post.nl wordt verzonden dan ontvangt u zodra het artikel verzonden is per email een track and trace code en link waar je je bestelling kunt volgen. Indien je niet thuis bent zal PostNL zijn standaard niet thuis procedures hanteren.
-
Wat is de levertijd?
Wij leveren 6 dagen in de week dus ook op Zaterdag!!
Bij alle apparaten waarbij staat "voor 23.59 uur besteld is volgende werkdag in huis" zijn bij ons magazijn voorradig en kunnen de volgende werkdag (of zaterdag) bij u geleverd worden. U dient hiervoor bij het bestellen in de winkelwagen wel de optie "leveren volgende dag" aanvinken. Bij alle apparaten waarbij staat "leverbaar binnen 3 dagen" zijn voorradig bij onze leverancier en kunnen daarom binnen 3 dagen geleverd worden. Bij alle andere apparaten staat anders een andere levertijd aangegeven.
Twijfelt u of staat het apparaat wat u zoekt er niet bij, neem dan contact met ons op.24-uurs service:
Bij levering in België is 24-uurs service helaas niet mogelijk. Neem contact op met een van onze medewerkers om de mogelijkheden voor levering in België te bespreken -
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk om apparatuur bij ons af te halen. U dient dan eerst een bestelling te plaatsen (dit geldt ook voor apparaten welke wij op voorraad hebben). Zodra het artikel bij ons in het magazijn is afgeleverd ontvangt u een melding en kunt u de bestelling afhalen. Dit is mogelijk van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 16:00 uur.
LET OP: Afhalen kan pas 4 uur na het plaatsen van de bestelling.Afhaaladres:
Keukenmagazijn BV
De Veken 330
1716KJ Opmeer -
Kan ik de bezorg afspraak nog annuleren?
Als een afspraak niet door kan gaan, moet je dit minimaal 48 uur van te voren aan ons melden. Als je klachten hebt zoals hoesten en/of verkoudheid vragen wij je de afspraak te verzetten. Komt onze chauffeur langs terwijl je niet thuis bent? Dan moet je een nieuwe afspraak maken. Hiervoor worden €40,- extra bezorgkosten in rekening gebracht.