Onze bezorgers brengen je bestelling tot aan de voordeur. Sorry voor het ongemak. Meer info >

Corona update

Update: 20-3-2020 -10:13

Belgie leveringen worden vanaf maandag 23-03-2020 hervat.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update: 18-3-2020 -12:09

Belgie leveringen worden nu uitgesteld omdat de grens dicht gaat vanaf 12:00 uur

Bij afhalen kunnen we helaas niet meer helpen de apparatuur in je auto te laden er dient tevens vooruitbetaald te worden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mail 18-03-2020:

Beste klant,

Indien je binnenkort een afspraak hebt om je order te komen inmeten, leveren, monteren of service ontvangt kunnen wij ons voorstellen, dat je (in het verband met het coronavirus) vragen hierover hebt. 
Graag informeren wij je over wat wij doen om te zorgen dat ons bezoek op een veilige manier kan doorgaan.

We doen onze uiterste best de afspraak na te komen op de overeengekomen dag en tijd. Het kan echter voorkomen dat we worden geconfronteerd met een bezettingsprobleem (vanwege onderbezetting door ziekte) of met aan leverproblemen van onze leveranciers. In dat geval nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om een nieuwe afspraak te maken.

We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet. Op basis hiervan hebben wij extra voorzorgsmaatregelen genomen. Want de gezondheid en veiligheid van jou en onze medewerkers heeft onze hoogste prioriteit.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Onze medewerkers zijn goed geïnstrueerd en weten wat ze wel en niet moeten doen.
  • Ze geven je geen hand en houden gepaste afstand (de richtlijn hiervoor is minimaal 1,5 meter).
  • Wij houden de gezondheid van onze medewerkers goed in de gaten. Wie (lichte) klachten heeft, blijft thuis.
  • Onze medewerkers hebben desinfecterende handgel bij zich.
  • Ze wassen hun handen vaak en zorgvuldig.
  • We maken onze werkomgeving met grote regelmaat schoon.

Wat vragen wij van jou?

  • Om het risico van overdracht van het virus te beperken kun je niet betalen bij aflevering (niet contant maar ook niet per pin). Indien er nog een bedrag open staat, dien je deze vooraf te betalen. Dit kan erg gemakkelijk, namelijk via de orderstatus. Klik op deze link om naar je orderstatus te gaan. Je kunt dan het openstaande bedrag via iDEAL voldoen.
  • Hygiëne is erg belangrijk. Voor je eigen gezondheid, maar natuurlijk ook voor die van onze medewerkers. Heb je klachten zoals hoesten en/of koorts? Vraag dan iemand anders namens jou aanwezig te zijn tijdens ons bezoek.
  • Is dit niet mogelijk, neem dan s.v.p. meteen contact met ons op. Zo kunnen we samen tot een passende oplossing komen.
  • Horen wij niets van je, dan gaan wij er vanuit dat ons bezoek op een verantwoorde manier kan doorgaan.
  • Mocht naar oordeel van onze medewerkers bij aanvang van ons bezoek blijken dat wij je toch niet van dienst kunnen zijn, dan zullen zij met hun leidinggevende contact opnemen om tot een passende oplossing te komen.

 

Heeft u vragen? Klantenservice Gesloten
+31 (0)416 53 47 50

De voordelen van KitchenOnline.nl
  • Gratis bezorging in NL! *
  • Klantenservice elke werkdag open!
  • 14 dagen bedenktijd
iDeal Mister Cash Afterpay
8.7 Klanten over KitchenOnline
Vergelijk
U heeft het maximum van 3 producten bereikt.
Vergelijk
Bereikbaar tot 00:00 +31 (0)416 53 47 50

KitchenOnline.nl maakt gebruik van cookies om alles nog makkelijker en persoonlijker te maken. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina